יבוא אישי מרצדס

האם משתלם לייבא מכוניות יוקרה לארץ באופן אישי?

לייבוא האישי מחו"ל יש יתרונות, אך כמו כל דבר בחיים, יש לו גם… עוד יתרונות. הייבוא מאפשר לכל אחד ואחד להתאים לעצמו את הרכב המועדף עליו, באבזור בטעם האישי, ובהתאמה מושלמת ליכולת הכלכלית. ובנוסף במחיר זול יותר מהמחיר הזול ביותר בארץ על רכב זהה בעל אותו דגם בדיוק.

אם ניקח לדוגמה את חברת מרצדס, ניתן לייבא אותו באופן אישי ולחסוך עשרות אלפי ₪ ברכישה. כמו כן בעזרת הייבוא האישי ניתן לייבא דגמי מרצדס יוקרתיים שאינם מצויים כלל בארץ, ג'יפים ודגמי ספורט שהיבואן הרשמי אינו מייבא אותם כלל לארץ. החברות המספקות שירותים של ייבוא אישי מספקות בנוסף גם שירות של ייעוץ פרטני ללקוח. ניתן להזמין בייבוא אישי רכבים חדשים או רכבים משומשים במחירים אטרקטיביים במיוחד.

הייבוא האישי כולל טיפול בהובלת הרכב לנמל בחו"ל, משם בהובלה ימית לארץ, קבלת הרכב בנמל בארץ וטיפול בניירת, במכס, ובכל דרישות החוק הישראלי, כמו מס על רכבי יוקרה. כמובן שתנאי ראשון ליכולת של ייבוא אישי הוא אישור ממשרד התחבורה ועמידה בתנאים של החוק.

רכבי היוקרה של מרצדס ואיך משיגים אותם בזול

מרצדס הוא מבין הרכבים המבוקשים ביותר לייבוא אישי. מדובר ברכב איכותי ובטיחותי במיוחד, עם תו תקן בינלאומי בסטנדרטים גבוהים. מרצדס מייצרת מגוון של דגמים בתחום של רכבי היוקרה. רכבי יוקרה קומפקטיים, רכבי מנהלים יוקרתיים, רכבי פנאי ושטח וכן רכבים ספורטיביים יוקרתיים.

קיימים מספר דרכים להשגת מרצדס במחיר זול יחסית. האפשרויות הינם: רכישת מרצדס יד שנייה, טרייד אין, רכישה במכרז מכונס נכסים, וכאמור, באמצעות חברה בעלת רישיון לייבוא אישי. מבין אפשרויות אלו אפשרות הייבוא נראית על פניה, העסקה המשתלמת ביותר. שכן ברכישה רגילה של רכב יד שנייה בארץ, מדובר בדרך כלל ברכב שגמע קילומטרים רבים, אחרת אין הוזלה משמעותית. לגבי טרייד אין, אתה בעצם נותן רכב תמורת הרכב שאתה מקבל. ואילו באופציה של רכישה מכונס נכסים, בדרך כלל מדובר בעסקה של 'חתול בשק', אתה לא יכול לדעת, וגם לא לברר מה עבר על הרכב עד שהוא הגיע לכינוס. וכמו כן מדובר בדרך כלל במכרזים הנסגרים בסכום שמקסימום ההוזלה בעסקה היא 15% עד 20%.

המסקנה היא שבסופו של דבר, העסקה המשתלמת ביותר לרכישה של מרצדס, במחיר מוזל ובהתאמה אישית, היא בשיטת ייבוא אישי מרצדס. יתרון נוסף בייבוא האישי הוא המהירות שתוכלו לקבל את הרכב מאז ייצורו במפעל עד שתוכלו 'לחרוש' אתו את כבישי ארץ ישראל. שכן ליבואן הרשמי, זה לוקח שנה מתאריך הייצור עד שרואים את הרכב באולמות התצוגה. בייבוא אישי זה ייקח כארבעה חודשים, תלוי בדגם ובזמינות המלאי, יש מקרים שאף הרבה פחות מכך. אולם תנאי ראשון להשתלמות העסקה היא רכישה מחברת ייבוא אמינה ומקצועית בתחום.

ברשותכם, בואו נצלול מעט למחירים

מרצדס מסדרה A ניתן לרכוש בייבוא אישי במחיר התחלתי של כ-220,000 ₪. מרצדס מסדרה SL שהיא סדרה יקרה, ניתן להשיג בייבוא אישי במחיר התחלתי של 880,000 ₪. רכב מסדרת GT שהוא "ה"רכב של מרצדס, דגם שלא תמצאו לעולם אצל היבואן הרשמי בארץ. ניתן להשיג אותה בייבוא אישי במחיר של 1,150,000 ₪.     

אנחנו כבר החלטנו ללכת על ה-GT, מה אתכם?