מוטורקאר > מבחן רכב > אאודי A6 2012- מבחן ליד 2 החל מ-189,000 ש"ח

אאודי A6 2012- מבחן ליד 2 החל מ-189,000 ש"ח

אאודי A6 2012- מבחן ליד 2 החל מ-189,000 ש"ח

אנשים רבים שוקלים רכישת רכב יוקרה אך מודעים גם לירידת הערך הגדולה של רכב חדש, מחירי הביטוח הגבוהים ועלות האחזקה השנתית של הטיפולים במוסך.
כיום, ניתן למצוא רכבי יוקרה שנמצאים שנתיים עד שלוש שנים על הכביש, עם מיטב הטכנולוגיה, רמת בטיחות מן הגבוהות בנמצא, רשימת אבזור ארוכה, מנועים חדשניים וחסכוניים בדלק, והשורה התחתונה- חסכון של עד 45% ממחיר רכב חדש.
יצאנו לבחון את דגמי אודי ממודל 2012 שמחירם כחדשים מודל 2016 הם 
390,000-1,071,500 ₪ וניתן למצוא אותם במודל 2012 במחירים של 189,000-571,000 ₪.


הקדמה:

אודי A6 הוא רכב הסלון יוקרה של היצרן. הדגם הנסקר החליף צורה בשנת 2011 (דגם C7) עם שינוי בעיצוב החיצוני (מתיחת פנים) הכולל שדרוג המראה החיצוני, חזית חדשה הכוללת פנסים ראשיים משולבים לד, גריל קדמי עמוק ואגרסיבי יותר וליטוף קל בחלק האחורי של הרכב. בנוסף הרכב עבר שינוי בעיצוב הפנימי הכולל דשבורד חדש עם מסך פיקוד (שמע, ניווט, שליטה על מכלולי הרכב) נשלף ועיצוב מחדש של כפתורי השליטה ולוח המכוונים.

עיצוב חיצוני ופנימי:2012 אאודי A6 מבט אחורי
עיצוב חיצוני: דגם הA6 מגיע עם אורך מכובד של 4.91מטר, רוחב של 1.87 מטר וגובה של 1.45 מטר, נפח תא המטען הוא 496 ליטר, כאשר ניתן להכניס בקלות מס' מזוודות לנופש השנתי.
העיצוב הפנימי: כראוי לאודי, איכותי, מתקדם כמצופה מחברה מתקדמת טכנולוגית כמו אודי. בחלקו העליון של הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל 7 אינץ' נשלף, מצלמה אחורית, וכפתור שליטה מרכזי הנמצא במרכז הקונסולה המרכזית, השולט על כל פעולות הרכב.. מערכת השמע כוללת מגוון כפתורים לשליטה והיא נוחה לשימוש, כאשר ניתן שלוט על מערכת השמע גם מגלגל ההגה ועל הטלפון.
אבזור, בטיחות ונוחות:
אבזור:
בדגמי אאודי A6 קיימות 4 רמות אבזור וגימור עיקריות: אקזקטיב, לקצ'ורי, S ליין, ו-RS הבכירה.
דגם האקזקטיב מגיע עם ריפודי בד יוקרתי, כיוונון ידני למושבים הקדמיים, מערכת מולטימדיה עם מסך נשלף 7 אינץ' עם בלוטות' לנייד, שליטה מן ההגה על מערכת השמע והטלפון, מזגן בקרת אקלים מפוצלת לנהג ולנוסע עם פתחי איוורור לאחור, חיישני גשם ותאורה, וילון אחורי חשמלי,  מערכת עצור וסע לחיסכון בדלק' חישוקים קלים 18 אינץ'.
דגם לקצ'ורי מגיע בנוסף עם ריפודי עור, כיוונון חשמלי למושבים הקדמיים, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, מראה אמצעית מתכהה אוטומטית.
דגם S ליין מגיע בנוסף עם שליטה מן ההגה על תיבת ההילוכים, זכרונות למושב הנהג, הנוסע, מראות צד וגלגל ההגה.
דגם ה-RS מגיע בנוסף עם פנסי קסנון קידמיים, חישוקים קלים RS 19 אינץ, פגושים RS, גלגל הגה ספורטיבי RS, מתלי אויר, מערכת עצור וסע לחיסכון בדלק, הנעה וכניסה ללא מפתח (קי לס).
בטיחות:
דגם האקזקטיב והלקצורי מגיעים עם 6 כריות אויר, מערכת בקרת יציבות, מערכת לניטור לחץ אויר בצמיגים וקרוז קונטרול.

נוחות:אאודי A6 תא נהג
הנוחות בנסיעה עירונית קשה מעט, טובה בכבישים מהירים, אך עדיין שומרת על קשיחות מתלים גרמנית טיפוסית. הרכב אינו מתרסק על פני בורות ושיבושי כביש אך כל כפל באספלט מועבר לתא הנוסעים. יציבות הרכב היא מהטובות בקבוצה ומעניקה ביטחון רב בכבישים מפותלים ומאתגרים.
מחוץ לעיר, שקט למדי בתא הנוסעים וקיים בידוד טוב למדי מרעשי רוח למרות רעש כביש חלש, החודר לתא הנוסעים מהצמיגים הרחבים והגדולים.
בסה"כ הרכב מאד נעים ונוח לנסיעה במרבית הכבישים, עם נטייה לצד הקשיח והספורטיבי של הקבוצה.

נסיעה:

הכניסה לרכב משדרת יוקרה עם פתיחת הדלת, מה שמאד מזמין את הנהג להתיישב ולצאת לדרך. התנעת הרכב מתבצעת בהכנסת המפתח לקונסולה מיוחדת ולחיצת על כפתור התנעה. בידוד הרעשים מתא המנוע מצוין. משלבים לD  ויוצאים לדרך. התחושה מעט שונה ממי שמורגל בתיבות אוטו' קונבנציונליות ולא בתיבות רציפות, שעון הטורים עולה באופן פחות מקושר לקצב התקדמות הרכב, סוג של החלקה (גיר רציף פועל עם רצועה). ככול שעולה המהירות, כך מורגשת פחות תחושת ההחלקה. כאשר מגיעים לכביש המהיר ומשייטים על כביש 6 לדוגמא, המנוע פועל חרישית בסל"ד מאד נמוך בייחס למה שאנו רגילים ברכבים ללא תיבות רציפות, הדבר מאד תורם לחיסכון בדלק ושקט מופתי בחלל הרכב מתא המנוע. באשר לרעש מבתי הגלגלים של הרכב, חומרי הבידוד אינם מצליחים לבודד לחלוטין את הרעש מהכביש החודר אל תא הנוסעים וכנראה שזה בעיקר נובע מהצמיגים הרחבים בעלי החתך הנמוך (45).

התנודתיות של הרכב עצמו בעת נסיעה מהירה, פוגעת מעט בציפיות על נוחות נסיעה גבוהה של רכב יוקרה, הרכב קשיח וקופצני מעט, מה שמשדר כל הזמן את מה שנמצע על האספלט, כשרוצים לנהוג מהר ולקבל פידבק מהדרך זה מתבקש, כשרוצים רק להפליג בכביש המהיר זה מטריד מעט.

מבחינת החלל בתא הנוסעים בעת הנסיעה, השהיה בו היא תענוג צרוף, שפע מקום לרגליים גם ליושבים מאחור, חומרים איכותיים ונעימים למגע והכל מרגיש מהודק למקום כיחידה אחת, מצוין!!! מערכת השמע היא מהטובות יותר בקבוצה זו ובעלת איכות צלילים מצויינת.

למי שמחפש רכב שיודע לעשות גם וגם (נוחות וספורטיביות) הA6 נוטה יותר לצד הספורטיבי ופחות לצד של הנוחות, זה לא אומר שהיא לא נוחה אבל בהחלט יש טובות ממנה, בתחום הנוחות בעת נסיעה…

מפרט טכני:אאודי A6 2012 ספסל אחורי
בדגמי אאודי קיימים מס' מנועים, להלן 3 המנועים העיקריים:
מנוע 2.0 – מנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר בסיוע טורבו בהספק של 180 כ"ס ומומנט בן 32.6 קג"מ. תאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 8.3 שניות וצריכת הדלק הממוצעת היא 15.4ק"מ/ליטר.
לרכב תיבת הילוכים רציפה עם 7 מצבים קבועים מראש (הילוכים). בזכות תיבה זו, צריכת הדלק בשיוט היא מצוינת לקטגוריה (פחות מ- 1800 סל"ד בשיוט על 100קמ"ש).
מנוע 2.8- מנוע בנזין 6 צילינדרים בנפח 2.8 ליטר בהספק של 204 כ"ס ומומנט בן 28.4 קג"מ. תאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 7.7 שניות וצריכת הדלק הממוצעת היא 13.5 ק"מ/ליטר.
מנוע 3.0- מנוע בנזין 6 צילינדרים בנפח 3.0 ליטר בהספק של 300 כ"ס ומומנט בן 44.8 קג"מ. תאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 5.5 שניות וצריכת הדלק הממוצעת היא 12.2 ק"מ/ליטר.
קיים גם מנוע דיזל בנפח 3.0 ליטר בהספק של 245 כ"ס ומומנט בן 50.9 קג"מ. תאוצה מ 0-100 אורכת 6.1 ש' וצריכת הדלק הממוצעת היא 16.6 ק"מ/ליטר.

סחירות:
לדגמי ה- 6A דגמים סחירים יותר וסחירים פחות. הדגמים בעלי נפח המנוע הקטן יותר, הם בעלי סחירות גבוה יותר ואקזמפלר במצב שמור משלמים גם מעל מחיר המחירון. בדגמים בעלי נפח גדול יותר ועם אבזור רב יותר, סחירות הדגמים נמוכה משמעותית (כ- 15% עד 30% מתחת למחיר המחירון). כאשר המרכיב העיקרי לסחירות הנמוכה יותר, נובעת מהעלויות הגבוהות של טיפולים, חלקי חילוף וביטוח.

מתחרים:
דגם ה-A6 מתחרה בקטגוריית היוקרה מנהלים ברכבים הבאים:
במוו סדרה 5,  לקסוס GS300, קדילק CTS, וולוו S80, אינפיניטי G37, מרצדס סידרת E.

ביטוח:

עלויות הביטוח לדגמי 2012 – נעים בין 1100 ₪  ל- 1200 ₪ – וביטוח מקיף  נע מ- 7000 ₪ ל- 11,000 ₪, מדובר על נהגים מעל גיל 40 ולכל נהג.

סיכום:
האאודי A6 הינו רכב פרימיום, בעל ניחוח יוקרה אשר קיים בכל רכבי היצרן.
כאשר האאודי A6 הופיע בעולם לראשונה, בגרסתה החדשה ב 97 (עד אז ישבה על מרכב האאודי 100), היא הפתיע את העולם בחדשנות עיצובית וטכנולוגית והחזיקה במעמד זה מספר שנים. ב 2005 לאחר מתיחת הפנים המשמעותי הראשונה והמעבר לגיר רציף בגרסאות ה 2.4 דעך מעט זוהרה, עד לצאת הגרסאות החדשות יותר ב 2009, אשר מיצבו שוב את הדגם בקדמת העיצוב והטכנולוגיה לאותה תקופה. ה A6 נחשב כדגם החשוב ביותר לקונצרן פולקסוואגן העולמי ומרבית החידושים היוצאים מהקונצרן, מיושמים בתחילה בדגמי ה A6.

סיכום מחירים אאודי A6 2012 להשוואה מהירה וקבלת החלטות 

דגםרמת גימורמחירון 2.2012מחיר חדש 2016הפרש מחיר מחדש
A6-2.0אקזקטיב189,000389,000(מנוע 1.8)200,000
A6-2.8לקצורי230,000477,200(מנוע 2.0)247,200
A6-3.0לקצורי275,000571,700296,700

 

בלוח מוטורקאר קיים צוות מקצועי המכיר את מלאי הרכבים בלוח ויודע לייעץ ולהפנות לחברות רכב אמינות ומומלצות על ידינו.

לייעוץ ללא עלות ניתן להתקשר 054-3217083 או להשאיר פרטים ונחזור אליכם במהרה

לקבלת ייעוץ:
WordPress Image Lightbox
© כל הזכויות שמורות למוטורקאר | Powered by MMG | Marketing & Media Group